Τελεσίγραφο αγροτών στην κυβέρνηση! Διορία μέχρι το απόγευμα της Δευτέρας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Διορία μέχρι το απόγευμα της Δευτέρας δίνουν στην κυβέρνηση οι αγρότες από το μπλόκο της Νίκαιας , στη Λάρισα, προκειμένου να οριστεί ραντεβού με κλιμάκιο υπουργών.


Την απόφαση αυτή έλαβαν στη μεσημεριανή σύσκεψη. Όπως αποφάσισαν, αν μέχρι τις 7 το απόγευμα της Δευτέρας δεν έχει οριστεί το ραντεβού, τότε θα υπάρξει νέα κινητοποίηση όπου για ακόμα μια φορά θα «κόψουν» την Ελλάδα στα δύο, έτσι όπως το έκαναν και το Σάββατο που τις σήραγγες στα Τέμπη.

Σε περίπτωση που δεν υπάρξει διάθεση από την κυβέρνηση για συνάντηση με τους αγρότες, οι ίδιοι θα συγκεντρωθούν την Τρίτη στις 4 το απόγευμα στον κόμβο του Πλατύκαμπου.

Οι αγρότες δεν αποκλείουν, μάλιστα, να προχωρήσουν σε κάθοδο στην Αθήνα με τα τρακτέρ τους αλλά και να κάνουν και άλλες αιφνιδιαστικές κινήσεις.

Πηγή: thestival

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *