Τα πανό επέστρεψαν στο Ενωσιακο…

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Τα πανό επέστρεψαν στο Ενωσιακό. Μετά τις μπουγάτσες, τα μπουφαν με αξιοπρεπεια και τις δηλώσεις υπέρ του Βαγγέλη Μαρινάκη, μετά το ματς Ολυμπιακός Λαμιας-Μαρτινο για το κύπελλο. Στο ίδιο ματς αυτή την φορά αλλά για το πρωτάθλημα, οπαδοί του Παναθηναϊκού -προφανως- ανέβασαν το παρακάτω υβριστικό πανό.

1 10

Share This Article
1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *