
Ο νεαρός προπονητής αναφέρθηκε στην πορεία της φετινής σεζόν την καλή δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες του συλλόγου, την στήριξη που υπάρχει από τον κόσμο και τους χροηγούς αλλά και τις σκέψεις για την επομενη χρονιά στην μεγαλύτερη κατηγορία.
“To πιστεύαμε από την αρχή. Βέβαια στην πορεία βγαίνει ο στόχος και καμιά φορά δεν μπορείς να τα καταφέρεις από το άγχος, την πίεση και κάποια στραβά αποτελέσματα. Για παράδειγμα κάποια στιγμή ήρθαν 2-3 αρνητικά αποτελέσματα ευτυχώς όμως επανακάμψαμε και οδηγήθηκαμε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος”.
































Μαλεσινα σιχαριτιρια α1