Συναγερμός στην Καρδίτσα: Τέσσερις εργαζόμενοι γηροκομείου θετικοί στον κορωνοϊό

LamiaNow News

Αναμένεται να γίνουν μαζικά τεστ στους φιλοξενούμενους του οίκου ευγηρίας

Συναγερμός έχει σημάνει σε γηροκομείο της Μητρόπολης Θεσσαλιώτιδος στην Καρδίτσα, μετά τον εντοπισμό τεσσάρων  κρουσμάτων κορωνοϊού.

Θετικοί είναι 4 εργαζόμενοι του γηροκομείου και μέσα στις επόμενες ώρες αναμένεται να γίνουν μαζικά τεστ στους φιλοξενούμενους.

protothema
TAGGED:
Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *