Superleague 2: Χαμός με το πέναλτι στο Νίκη Βόλου – Πανσερραϊκός

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Νίκη Βόλου επικράτησε με 1-0 του Πανσερραϊκού στη Superleague 2, σε ένα παιχνίδι που έφερε έντονες αντιδράσεις από την πλευρά των φιλοξενούμενων, για τον τρόπο που ήρθε η νίκη των Θεσσαλών.

Ένα πέναλτι ήταν αυτό που έκρινε την αναμέτρηση σε μία φάση που δεν φαίνεται να υπάρχει παράβαση, με αποτέλεσμα τόσο οι παίκτες όσο και η διοίκηση της ομάδας των Σερρών να τα “ψάλλουν” στο ρέφερι του αγώνα.

Ο Πανσερραϊκός εξέδωσε μάλιστα και επίσημη ανακοίνωση στην οποία χρησιμοποιεί “σκληρή γλώσσα”, αναφέροντας χαρακτηριστικά τα εξής: «Ντροπή και αίσχος! Ντροπή και αίσχος για το ελληνικό ποδόσφαιρο, ντροπή και αίσχος για την ελληνική διαιτησία! Ευτυχώς στο σημερινό ματς υπάρχει η κάμερα για να καταγράψει τα διαιτητικά “εγκλήματα” εις βάρος της ομάδας μας! Η υπευθυνότητα μας και η σοβαρότητα μας ως ομάδα εκλαμβάνεται ως αδυναμία, αλλά ΤΕΛΟΣ! Θα μας βρείτε απέναντι σας παντού!».

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *