Στο νοσοκομείο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος λόγω έντονης αδιαθεσίας – Νοσηλεύεται εκτός κινδύνου

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο νοσοκομείο μεταφέρθηκε το μεσημέρι της Κυριακής (12.10.2025) ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.

Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος έπειτα από έντονη αδιαθεσία μεταφέρθηκε γύρω στις 14:30 εσπευσμένα στο νοσοκομείο.

Νοσηλεύεται στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς», και η ζωή του δεν διατρέχει κίνδυνο, ενώ αυτή τη στιγμή υποβάλλεται σε αξονική τομογραφία και αρτηριακές εξετάσεις.

Βρίσκεται σε μονάδα εντατικής φροντίδας (ΜΑΦ).

Ο Αρχιεπίσκοπος μεταφέρθηκε με ιδιωτικό όχημα στο «Γ. Γεννηματάς» και όχι με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.

Αναμένεται να παραμείνει στο νοσοκομείο για παρακολούθηση ενώ σύμφωνα με την ΕΡΤ, φέρεται να υπέστη ήπιο ισχαιμικό επεισόδιο, το οποίο είναι παρωδικό.

Η ανακοίνωση Γραφείου Τύπου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος αναφέρει:

«Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμος, λόγω ελαφράς αδιαθεσίας, επισκέφθηκε το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Γεώργιος Γεννηματάς», όπου και θα παραμείνει υπό ιατρική παρακολούθηση, για καθαρά προληπτικούς λόγους».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *