Στο νοσοκομείο η Αγγελική Ηλιάδη: «Δύσκολη νύχτα»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ανησυχία προκάλεσε η φωτογραφία μέσα από το νοσοκομείο, που δημοσίευσε η Αγγελική Ηλιάδη τα ξημερώματα της Παρασκευής (18/10) στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram.

Το χέρι της όσο είναι καθισμένη σε νοσοκομειακή καρέκλα και της έχει χορηγηθεί ορός φωτογράφισε η τραγουδίστρια, χωρίς όμως να αποκαλύπτει τι συνέβη με την υγεία της.

Σημειώνεται, πως τις τελευταίες ημέρες νοσηλεύεται στο νοσοκομείο και η γιαγιά της Αγγελικής Ηλιάδη, Καίτη Γκρέυ, με τις τελευταίες πληροφορίες να αναφέρουν πως η 100χρονη τραγουδίστρια έχει διαφύγει τον κίνδυνο από το εγκεφαλικό που υπέστη.

Η φωτογραφία από το νοσοκομείο

«Δύσκολη νύχτα με τέλος καλό», έγραψε η Αγγελική Ηλιάδη στη φωτογραφία που δημοσίευσε, κάνοντας γνωστό πως η περιπέτεια της είχε θετική εξέλιξη.

1000076029
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *