Στο Νοσοκομείο 17χρονος έπειτα από κατανάλωση αλκοόλ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σοβαρό περιστατικό σημειώθηκε το βράδυ της Παρασκευής σε νυχτερινό κέντρο στο Μπουρνάζι, καθώς ένας ανήλικος μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο Νοσοκομείο λόγω υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ.

Ο 17χρονος κατανάλωσε αλκοόλ μέσα στο κλαμπ, με αποτέλεσμα να περιέλθει σε κατάσταση μέθης.

Χρειάστηκε η παρέμβαση του ΕΚΑΒ, το οποίο τον παρέλαβε και τον μετέφερε στο Νοσοκομείο «Αγία Όλγα» στη Νέα Ιωνία.

Την ίδια ώρα, από το ίδιο νυχτερινό κέντρο, κλήθηκε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ για να παραλάβει και έναν 18χρονο, ο οποίος επίσης βρισκόταν σε κατάσταση μέθης, μεταφέροντάς τον στο Νοσοκομείο «Σωτηρία».

Άμεσα ενημερώθηκε η Αστυνομία, κλιμάκιο της οποίας μετέβη στο κατάστημα.

Συνελήφθη ο 47χρονος προσωρινά υπεύθυνος του κλαμπ, ο οποίος κατηγορείται για πώληση αλκοόλ σε ανήλικο, καθώς και για παράβαση του ωραρίου λειτουργίας του καταστήματος.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *