Στο ΑΧΕΠΑ η ασθενής 0 στην Ελλάδα – Πήγε με δώρο 600 κόκκινα αυγά για τους νοσηλευόμενους

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το νοσοκομείο «ΑΧΕΠΑ» στη Θεσσαλονίκη επισκέφτηκε σήμερα η Δήμητρα Βουλγαρίδου που υπήρξε το πρώτο επιβεβαιωμένο κρούσμα κοροναϊού στην Ελλάδα.

Πήγε για καλό σκοπό, φορτωμένη δώρα, ήτοι 600 κόκκινα αυγά για να μοιραστούν στους ασθενείς ανήμερα του Πάσχα. 179560532 10158359674747736 6927333287853101886 n

Ενθυμούμενη την δική της περιπέτεια και την πολυήμερη νοσηλεία της στο νοσοκομείο αυτό, η κ. Βουλγαρίδου, μαζί με το δώρο της έστειλε και τις ευχές της για γρήγορη ανάρρωση.

179067967 10158359674597736 7081434836374029398 n

«Μ.Τρίτη σήμερα και μόλις αφήσαμε στο ΑΧΕΠΑ κόκκινα αυγά!  Εύχομαι Υγεία σε όλο τον κόσμο και γρήγορη ανάρρωση σε όσους βρίσκονται μέσα στα νοσοκομεία της χώρας μας Καλή Ανάσταση!», έγραψε σε ανάρτησή της στο facebook.

in.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *