Στις 16 & 17 Μαΐου η Ανθοκομική Έκθεση του Αγίου Κωνσταντίνου

Lamianow.gr

Ο Σύλλογος Επαγγελματιών – Βιοτεχνών Αγίου Κωνσταντίνου διοργανώνει την 3η Ανθοκομική έκθεση  στις 16 και 17 Μαΐου, στην κεντρική πλατεία του Αγίου Κωνσταντίνου.

Η έκθεση θα είναι ανοιχτή και τις δύο ημέρες από τις 10:00 το πρωί, ενώ ξεχωριστή θέση στο πρόγραμμα έχουν οι παιδικές δράσεις:

  • Σάββατο 16/5 στις 18:00
  • Κυριακή 17/5 στις 11:00

Η κοσμοσυρροή, η αθρόα συμμετοχή, τα εξαιρετικά θετικά και ενθαρρυντικά σχόλια, με βάση τις τελευταίες διοργανώσεις δίνουν από μόνα τους την υπόσχεση για έναν ακόμη θεσμό που θα ανθίζει κάθε χρόνο στον Άγιο Κωνσταντίνο!

αρχείο λήψης
Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *