Μήνυση σε βάρος της Προέδρου της Πλεύσης Ελευθερίας Ζωής Κωνσταντοπούλου υπέβαλε υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο κ. Γεωργιάδης, όπως είχε προαναγγείλει, πέρασε την πόρτα των δικαστηρίων και της πρώην Σχολής Ευελπίδων και υπέβαλε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση.
Πηγή: iefimerida.gr
































Σε αυτό το ρημαδι το υπουργείο πατάει ποτέ;
Από κανάλι σε κανάλι καθημερινά
Δεύτερος και κατά ιδρωμένος
Γράψτε καμιά σοβαρή είδηση για τη Λαμία που έχει τόσα προβλήματα