Στη «μαύρη λίστα» της FIFA όποιος από τους 4 «μεγάλους» δεν πάει στη συνάντηση

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Καθοριστικής σημασίας για την εξεύρεση λύσεων στο ελληνικό ποδόσφαιρο θεωρείται από τη FIFA η συνάντηση των «μεγάλων» ΠΑΕ που ζήτησε ο Κωστάκης Κουτσοκούμνης.

Στην παγκόσμια ομοσπονδία θεωρούν απαραίτητη τη συμμετοχή των ιδιοκτητών Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΑΕΚ και ΠΑΟΚ στην κουβέντα που επιδιώκεται να προγραμματιστεί για την προσεχή Τετάρτη.

Κρίνεται, δε, τόσο επιβεβλημένη η παρουσία και των τεσσάρων, ώστε να απειλείται με άτυπες κυρώσεις η ομάδα όποιου τελικά απουσιάσει. Διότι, σύμφωνα με τη «Live Sport», θα μπει στη «μαύρη λίστα» των διεθνών ομοσπονδιών και θα τις βρίσκει συνεχώς μπροστά της.

sportfm.gr

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *