Στα… αζήτητα τα μέτρα για το λαθρεμπόριο καυσίμων

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Αχρησιμοποίητο παραμένει το σύστημα εισροών – εκροών που με νόμο αναγκάστηκαν να εγκαταστήσουν εταιρείες εμπορίας και πρατήρια καυσίμων με στόχο την πάταξη του λαθρεμπορίου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από τον Σύνδεσμο Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών (ΣΕΕΠΕ) σύστημα εισροών – εκροών έχει εγκαταστήσει το σύνολο των εταιρειών εμπορίας και το 98% των πρατηρίων εκ των οποίων σε ποσοστό 94% αποστέλλει κανονικά στοιχεία στο υπουργείο Οικονομικών. Τα στοιχεία αυτά, ωστόσο, όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΕΠΕ κ. Γιάννης Αληγιζάκης, δεν ελέγχονται ούτε αξιοποιούνται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων, με αποτέλεσμα να νομιμοποιούνται οι παραβάτες.

Έτσι συνεχίζεται η απώλεια εσόδων για το Δημόσιο που υπολογίζονται από τα 150 έως τα 300 εκατ. ευρώ ετησίως.

Σε εκκρεμότητα βρίσκονται σύμφωνα με τον ΣΕΕΠΕ και η εγκατάσταση GPS στα βυτιοφόρα, καθώς και η αποτελεσματική πιστοποίηση των Κλιμακίων Ελέγχου Διακίνησης και Αποθήκευσης Καυσίμων (ΚΕΔΑΚ).

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *