Μια σημαία της Χούντας τοποθετήθηκε στις αποθήκες του Αγροτικού Συνεταιρισμού Λαμίας, στην περιοχή της Σπερχειάδας.
Λίγες ώρες πριν την επέτειο της Χούντας των συνταγματαρχών το 1967 υψώθηκε η σημαία η οποία προκάλεσε αντιδράσεις και άμεσα κατέβηκε για να ξαναμπεί η ελληνική που προϋπήρχε.
Δείτε το βίντεο…































σιγά τα αυγά…..εδώ υπάρχουν άλλοι που έχουν σημαίες και σύμβολα ολοκληρωτικών καθεστώτων του πλανήτη…..ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΚΙΟΛΑΣ…..
Κοντά στον τάφο θα είναι.
Να ευχηθούμε και εμείς καλό ψ@@@@@.
Εδώ το μακελειό καθημερινά το ζει και το φωνάζει και ειδικά σήμερα θα έχει και αφιέρωμα. Κι όμως κάποιοι το έχουν περί πολλού, γιατί βρίζει τον Kouli. Ακόμα κι όσοι εξανιστανται στη Σπερχειάδα, είμαι σίγουρη ότι κρυφοδιαβάζουν μακελειό, για να εκτονωθούν.
ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
Aξιοι όσο τή ύψωσαν.
Αξιοι όσοι την ύψωσαν.