Σπάνε τα δημόσια μηχανήματα με τα αντισηπτικά για να πιούν το αλκοόλ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τουλάχιστον εξωφρενικές είναι οι καταγγελίες που γίνονται στην Αγγλία σχετικά με τα δημόσια μηχανήματα μηχανήματα που έχουν τοποθετηθεί στους δρόμους, προκειμένου να περιοριστεί η εξάπλωση του κορονοϊού.

Στο νότιο Tyneside λοιπόν 7 από τα 14 που έχουν τοποθετηθεί σε ένα συγκεκριμένο σημείο έχουν βανδαλιστεί από νεαρούς που τα έχουν καταστρέψει.

Αυτό που αδυνατεί να πιστέψει κανείς είναι η καταγγελία που φέρνει στην δημοσιότητα η Metro είναι πως μεταφέρουν το υγρό σε ένα μπουκάλι και το πίνουν λόγω του αλκοόλ που περιέχει.

Κάτι που ανάγκασε τον διευθυντή μίας εταιρίας που φτιάχνει αυτά τα μηχανήματα, τον Μαρκ Χολ να απευθύνει αγωνιώδη έκκληση, καθώς κάτι τέτοιο είναι επικίνδυνο.

«Συμβαίνει παντού, καθώς έχουμε δει τόσα πολλά κατεστρεμάνα. Είναι ηλιθιότητα, εμπεριέχουν χημικά. Μην το πίνετε».

πηγή: gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *