Σκηνικό CSI στο Σύνταγμα: Θύμα κλοπής ο Τσιώλης!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Θύμα κλοπής έπεσε ο Σάκης Τσιώλης στο Σύνταγμα – Τι είπε στο Onsports για το ντέρμπι της Τούμπας

Δύο ανήλικα κορίτσια που ζητούσαν ελεημοσύνη, έκλεψαν το κινητό τηλέφωνο του έμπειρου τεχνικού έπινε καφέ σε καφετέρια στο Σύνταγμα, την ώρα που εκεινος άφηνε ένα μικρό ποσό στο τραπέζι για να τις βοηθήσει.

Ο Τσιώλης αντιλήφθηκε το γεγονός άμεσα και έσπευσε να βρει τα δύο κορίτσια, 14 και 16 ετών, μέχρι που μια ομάδα ΔΙΑΣ που ήταν στη γωνία του δρόμου είδε το σκηνικό… καταδίωξης και επενέβησαν για να συλλάβουν τις ανήλικες και να παραδώσουν το τηλέφωνο στον Έλληνα προπονητή.

«Τέλος καλό όλα καλά», σχολίασε για το περιστατικό, ενώ όταν η κουβέντα πήγε στα ποδοσφαιρικά υποστήριξε για το ντέρμπι της Τούμπας: «Είναι ξεκάθαρο ότι ο Ολυμπιακός υπερέχει. Τη διαφορά την κάνει η μεσαία του γραμμή και ειδικά ο Φορτούνης που δείχνει να έχει βρει θέση και ρόλο στην 11αδα».

Όσο για το ματς την Ξάνθη; «Δεν ήταν ποιοτικό ματς, αλλά σίγουρα αυτή η νίκη θα είναι ευεργετική για την ψυχολογία του Παναθηναϊκού» για να καταλήξει: «Στο ΟΑΚΑ οι αλλαγές που έγιναν από τον Δέλλα έκριναν υπέρ της ΑΕΚ το ματς με τον Ατρόμητο».

Όσο για το μέλλον του; «Θα δούμε… Δεν βλέπω κάτι για την ώρα».

ΠΗΓΗ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *