Σκάνδαλο FIFA-Μουντιάλ 2018: Δεν κάναμε κάτι κακό…

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Θέση για το σκάνδαλο της FIFA δεν πήρε μόνο ο Βλαντιμίρ Πούτιν, αλλά και η οργανωτική επιτροπή του Μουντιάλ του 2018 που δήλωσε ότι δεν έχει να φοβηθεί κανέναν.

Ο επικεφαλής της οργανωτικής επιτροπής της Ρωσίας για το Μουντιάλ, Αλεξέι Σορόκιν τόνισε: «Δεν κάναμε κάτι κακό. Συνεργαστήκαμε με τις αρχές και ανταποκριθήκαμε σε ό,τι μας ζήτησαν. Μιλήσαμε ανοιχτά με τους ερευνητές, όπου και όταν ήθελαν. Δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε. Οι συλλήψεις αυτές είναι δυσάρεστα γεγονότα σε ένα πολύ περίεργο τάιμινγκ. Όμως οι εξελίξεις αυτές δεν μας αγγίζουν με κανέναν τρόπο. Δεν φοβόμαστε καμία έρευνα», τόνισε.

Για την… εξαφάνιση κάποιων υπολογιστών είπε: «Αυτό που είπαμε και στις αρχές είναι η αλήθεια. Μας τα είχαν δανείσει και τα επιστρέψαμε. Οι υπολογιστές δεν είναι αυτοκίνητα-αντίκες. Δεν κρατάνε για πάντα».

Τέλος, για την πορεία της προετοιμασίας για το Μουντιάλ του 2018, ανέφερε: «Έχουμε προχωρήσει πολύ στην προετοιμασία μας για το Παγκόσμιο Κύπελλο και έχουμε κάνει ήδη πολλά πράγματα. Η εκτελεστική επιτροπή της FIFA είναι πολύ ικανοποιημένη».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.