Σκάει «βόμβα» στον ΠΑΟΚ! Νέα μετεγγραφή προανήγγειλε η ΠΑΕ [pics]

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Σε «πελάγη ευτυχίας» πλέουν από χθες το βράδυ (01/08) άπαντες στον ΠΑΟΚ, αφού η πρόκριση επί της Βασιλεία αύξησε τις ελπίδες για τη συμμετοχή στους ομίλους του Champions League, ενώ διασφάλισε και σημαντικά έσοδα για την ομάδα. Κάποια από αυτά λοιπόν φαίνεται ότι θα διατεθούν για μία ακόμα μετεγγραφή.

Αυτό τουλάχιστον γίνεται κατανοητό από τις αναρτήσεις του Γιώργου Σαββίδη, ο οποίος αρχικά ανέβασε φωτογραφία από μία βόμβα και στη συνέχεια μία δεύτερη με τον Πρίγιοβιτς και τον Χατσερίντι, γράφοντας: «Έχουμε ήδη δύο βουνά… Πιστεύω ότι χρειαζόμαστε και ένα τρίτο».

Όπως γίνεται αντιληπτό, όλοι «μετέφρασαν» το γεγονός ως μία επικείμενη μετεγγραφική «βόμβα» και οι φίλοι του Δικεφάλου του Βορρά», έχουν ξεσηκωθεί, αναμένοντας τα νέα για τον νέο παίκτη της ομάδας τους.

Οι αναρτήσεις του Γιώργου Σαββίδη

vomva vouno

πηγη-newsit.gr
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *