Σέρρες: 47 και 19 χρόνων οι τραυματίες της έκρηξης στο νοσοκομείο – «Εξετάζεται αν προέκυψε βλάβη στην όραση και στην ακοή τους»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Δύο ψυκτικοί τραυματίστηκαν σήμερα (18.06.2025) στο νοσοκομείο Σερρών όπου έγινε η έκρηξη σε υπόγειο χώρο του κτιρίου.

Η έκρηξη έγινε κατά τη διάρκεια εργασιών συντήρησης ψυγείου στο νοσοκομείο των Σερρών. Ο πρόεδρος Νοσοκομειακών Γιατρών της πόλης Βαγγέλης Παπαμιχάλης μίλησε στο newsit.gr για το περιστατικό αναφέροντας πως η έκρηξη έγινε στο μικροβιολογικό τμήμα και λόγω αυτού τραυματίστηκαν οι 2 άνδρες.

Ο πρόεδρος ξεκαθάρισε πως δεν απειλείται η ζωή τους αλλά υποβάλλονται σε εξετάσεις για να διαπιστωθεί αν η έκρηξη προκάλεσε βλάβες στα αυτιά και τα μάτια τους.

«Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως οι ψυκτικοί έκαναν κάποιες εργασίες σε ένα ψυγείο του μικροβιολογικού και εκεί έγινε η έκρηξη. Είναι τραυματισμένοι οι δύο συνάδελφοι. Είναι συνάδελφοι, ψυκτικοί, ο ένας μόνιμος και ο άλλος έκανε πρακτική. Εξετάζονται από τους γιατρούς. Δεν απειλείται η ζωή τους, αλλά πρέπει να εξεταστεί η όραση και η ακοή τους, μήπως προέκυψε κάποια βλάβη από την έκρηξη», ανέφερε.

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως η έκρηξη έγινε σε φιάλη οξυγόνου πιθανό από λάθος χειρισμό.

Μέχρι στιγμής δεν έχουν διευκρινιστεί τα ακριβή αίτια της έκρηξης.

Στο σημείο έσπευσαν 3 πυροσβεστικά οχήματα.

πηγή newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *