Σεισμός: Το “ευχαριστώ” Ερντογάν στον Μητσοτάκη και το μήνυμα αλληλεγγύης

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη ευχαρίστησε με ένα tweet ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μετά την επικοινωνία που είχαν οι δύο ηγέτες με αφορμή τον φονικό σεισμό 6,7 Ρίχτερ, που σημειώθηκε ανοιχτά της Σάμου, το μεσημέρι της Πρασκευής (30.10.2020), προκαλώντας τεράστιες καταστροφές και στη Σμύρνη.

Ο πρόεδρος της Τουρκίας έκανε retweet την ανάρτηση του Έλληνα πρωθυπουργού, γράφοντας: “Σας ευχαριστώ, κ. Πρωθυπουργέ. Εκφράζω τα συλλυπητήριά μου στην Ελλάδα εκ μέρους μου και εκ μέρους του τουρκικού λαού. Η Τουρκία, επίσης, είναι πάντα έτοιμη να βοηθήσει την Ελλάδα να γιατρέψει τις πληγές της. Το γεγονός ότι δύο γείτονες δείχνουν αλληλεγγύη σε δύσκολους καιρούς έχει μεγαλύτερη αξία από πολλά πράγματα στη ζωή”.

Στην τηλεφωνική τους επικοινωνία, ο κ. Μητσοτάκης εξέφρασε τα θερμά του συλλυπητήρια για τις ανθρώπινες απώλειες στη Σμύρνη και έστειλε μήνυμα ενότητας των δύο λαών.

newsit.gr

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *