Σάμι Μπάσο: Πέθανε ο άνδρας που έζησε περισσότερο από κάθε άλλο ασθενή με το σύνδρομο της προγηρίας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Πέθανε σε ηλικία 28 ετών ο Σάμι Μπάσο, ο άνδρας ο οποίος έζησε περισσότερο από κάθε άλλο ασθενή με προγηρία.

Πρόκειται για σπάνιο σύνδρομο το οποίο προκαλεί πρόωρη γήρανση του οργανισμού. Οι γιατροί είχαν πει στους γονείς του Μπάσο ότι θα ζούσε το πολύ μέχρι τα 13 του χρόνια. Εκείνοι, όμως, αναζήτησαν αμέσως τη βοήθεια επιστημόνων στην Ευρώπη και ιδίως στην Αμερική, όπου η έρευνα έχει πραγματοποιήσει μεγάλη πρόοδο.

Ο Σάμι Μπάσο, με καταγωγή από την ευρύτερη περιοχή της Βιτσέντσα της Ιταλίας, σπούδασε φυσικές επιστήμες και δημιούργησε μη κερδοσκοπικό οργανισμό με αντικείμενο την ασθένεια από την οποία υπέφερε, με στόχο την ευαισθητοποίηση και πληροφόρηση των πολιτών.

Πριν πέντε χρόνια είχε τιμηθεί από τον Ιταλό Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Σέρτζιο Ματαρέλα, με τον τίτλο του ιππότη της ιταλικής αβασίλευτης Δημοκρατίας.

πηγη: zougla.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *