“Θα σφάξουμε τους Ελληνες” φέρεται να φώναξε Αλγερινός στη Θεσσαλονίκη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένα ακόμη περιστατικό κλοπής εκτυλίχθηκε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ, κατά τη διάρκεια του χθεσινού απογεύματος.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το thinksimple.gr, ένας αλλοδαπός από την Αλγερία, αφαίρεσε το κινητό τηλέφωνο ενός ηλικιωμένου στη γραμμή «10», με τον οδηγό του λεωφορείου να ειδοποιεί την ιδιωτική ομάδα ασφάλειας του ΟΑΣΘ, αλλά και την Αστυνομία.

Στο σημείο έφθασε πρώτη η ομάδα του ΟΑΣΘ, ακινητοποιώντας τον δράστη, ο οποίος υπήρξε επιθετικός, χτυπώντας και τους άνδρες της, αλλά και επιβάτες.

Το παράδοξο, ωστόσο, είναι οι τρομοκρατικές απειλές που άρχισε να εκτοξεύει, κατά τη διάρκεια του διαπληκτισμού του με προσωπικό και επιβάτες, βρίζοντας, παράλληλα, την Ελλάδα, με τις κυριότερες εξ αυτών να περιλαμβάνουν τις φράσεις:

«Θα σφάξουμε τους Έλληνες» και «Θα βιάσουμε τις Ελληνίδες ».

Ακολούθησε η προσαγωγή του δράστη, στο Α.Τ. της οδού Δωδεκανήσου.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *