Του Πάνου Κατσώνη : “Λευκό βέλος” – πολύ κακό για το τίποτα! Χάσαμε το δάσος και βλέπουμε το δέντρο…

Ο ντόρος που σηκώθηκε τις τελευταίες μέρες, και το σήκωσαν εν πολλοίς τοπικοί άρχοντες και αντιπολιτευόμενοι του κυβερνώντος κόμματος "τσιμπώντας" το τυράκι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχε να κάνει με το "γιατί όχι σε εμάς;"

Lamianow.gr
Lamianow.gr 1 μήνα ago
Updated 2022/05/26 at 6:38 ΜΜ
6 Min Read

Εδώ και περίπου 2 εβδομάδες έχει ξεκινήσει μια -άτοπη- κατά την άποψη μου – καφενειακού επιπέδου, άντε και “socialmediaκου” – συζήτηση για το “Λευκό Βέλος” και γιατί “κουνάει” μαντίλι στο Λιανοκλάδι.

Του Πάνου Κατσώνη

“Μας παρέκαμψαν, δεν μας υπολογίζει κανείς, έξω από το χάρτη και πάλι η Λαμία, πίσω από τον ήλιο” κ.ο.κ είναι μερικές μόνο από τις ατάκες που διακινούνται στα κοινωνικά δίκτυα και κάτω από τις νεραντζιές. Αλήθεια τώρα, αν το “ρημάδι” το “Λευκό Βέλος” έκανε στάση στο Λιανοκλάδι, τι θα κέρδιζε ο Λαμιώτης, τι θα κέρδιζε ο Φθιωτός, εκτός από το γεγονός ότι θα έφτανε 10 λεπτά νωρίτερα σε σχέση με τα έτερα IC δρομολόγια αλλά θα πλήρωνε περισσότερο το δρομολόγιο; Για να συγκεκριμενοποιώ γιατί καλά τα φούμαρα αλλά συνήθως συνοδεύονται με μεταξωτές κορδέλες. Το ICExpress όπως έχει ονομαστεί το νέο δρομολόγιο με τα ETR470, δημιουργήθηκε βασισμένο στην επικοινωνιακή πολιτική της ΤΡΕΝΟΣΕ για γρήγορα τρένα. Τι εννοώ. Όταν το απλό IC κάνει το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε 4 ώρες και 13 λεπτά, έναντι 3 ωρών και 58 λεπτών του “Λευκού Βέλους” καταλαβαίνετε ότι το κέρδος των… 15 και μόνο λεπτών, χρονικά είναι αστείο αν εξαιρέσει την luxury περιποίηση εντός του τρένου.

Πάμε στο δια ταύτα…

Το πρώτο δρομολόγιο του ICExpress (“Λευκό Βέλος”) ξεκινάει από την Αθήνα στις 7.22 π.μ και φτάνει στην Θεσαλλονίκη στις 11.20. Στην ενδιάμεση στάση, την Λάρισα δηλαδή είναι στις 10.00 το πρωί. Σε 2.37 λεπτά δλδ είναι στην Λάρισα και σε 3.58 λεπτά στην Θεσσαλονίκη. Όλα καλά και όλα ωραία. Express σου λέει, σε λιγότερες από 4 ώρες στην Θεσσαλονίκη από την Αθήνα με 65 ευρώ πρώτη θέση και 55 δεύτερη.


Τιμές :
Α θέση -> 65 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 48,6 € Αθήνα-Λάρισα / 25,4 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα

Β θέση -> 55 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 41,5 € Αθήνα-Λάρισα / 22,1 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα



Έπεσαν στη “φάκα”

Ο ντόρος που σηκώθηκε τις τελευταίες μέρες, και το σήκωσαν εν πολλοίς τοπικοί άρχοντες και αντιπολιτευόμενοι του κυβερνώντος κόμματος “τσιμπώντας” το τυράκι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης είχε να κάνει με το “γιατί όχι σε εμάς;”

Ένα λεπτό…

Και πες τε ότι το “Λευκό Βέλος” σταμάταγε στο Λιανοκλάδι εκτός του ότι το όφελος του χρόνου θα ήταν 10 -15 λεπτά (αυτή την στιγμή τα IC882, IC52 και ΙC54 φτάνουν στη Λαμία σε 1 ώρα και 55 λεπτά και στοιχίζουν και φθηνότερα),  τι άλλο όφελος θα υπήρχε;  Θα λέγαμε θα μου πείτε ότι δεν μας πέταξαν εκτός. Μάλιστα! Συγγνώμη αλλά θα απέχω από την συγκεκριμένη, καφενειακού τύπου συζήτηση. Ρε τι θα κερδίζαμε στην ουσία λέω; Θα φτάναμε νωρίτερα στην δουλειά μας (ναι 10 -15 λεπτά), θα πληρώναμε λιγότερα (όχι), θα βγάζαμε selfie στο “λουξαρισμένο” ΕΤR470 (ναι). Οκ… Πάσο!

Πάμε παρακάτω για να δούμε την ουσία και όχι τα φούμαρα. Να εντοπίσουμε το δάσος και να ξεφύγουμε από το δέντρο.

-Υπάρχει αυτή την στιγμή ένα τρένο που μπορεί να σε φέρει από την Αθήνα στο Λιανοκλάδι και να σε πάει στην Αθήνα από το Λιανοκλάδι νωρίς το πρωί, στις (08.00 π.μ για παράδειγμα) ώστε να κάνεις τις δουλειές σου χωρίς άγχος και πίεση; ΟΧΙ. Αυτή είναι η απάντηση. ΟΧΙ δεν υπάρχει…


-Το τοπικό -πρωινό- τρένο (C121), από Λιανοκλαδι προς Αθήνα κάνει 5 ώρες! Ναι 5 ώρες. Από τις 6.57 φτάνει 11.57! Τι να πρωτοκάνεις ρε αδερφέ στις 12 το μεσημέρι; Πόσους εξυπηρετεί το συγκεκριμένο; Υπάρχει  μετά το IC53 και από τις 11.07 φτάνουν -γρήγορα- στις 13.03 στην Αθήνα. Οκ. Το Intercity είναι γρήγορο αλλά από την άλλη, δεν βολεύει -στις περισσότερες των περιπτώσεων- τους ενεργούς καθημερινούς ή σχεδόν καθημερινούς επιβάτες που θέλουν να ταξιδέψουν πρωί... Κατά την διάρκεια της υπόλοιπης μέρας, όλα οκ!


-Πάμε και τούμπαλιν. Από Αθήνα προς Λιανοκλάδι. Το πρώτο δρομολόγιο προς την περιοχή μας (Σ.Σ Λιανοκλαδίου-IC882) ξεκινάει από την Αθήνα στις 07.57 και φτάνει στις 10.11. Κάπως καλύτερα θα μου πείτε. 10.15 είσαι Λαμία κάνεις τις δουλειές σου… Το επόμενο (IC52) φτάνει στην περιοχή μας 11.17 (από 9.22 που ξεκινάει από την Αθήνα). Η κατάσταση ομαλοποιείται από το μεσημέρι και μετά και σε αυτή την περίπτωση…

Η ουσία

Και για να μην κουράζω με δρομολόγια, τιμές και όλα τα συναφή, η ουσία είναι στα ψιλά γράμματα! Που δηλαδή; Στον χρονικό σχεδιασμό των δρομολογίων. Αν οι τοπικοί άρχοντες και βουλευτές δεν πιέσουν για αναδιάταξη των δρομολογίωνειδικά για των πρωινών– προκειμένου να εξυπηρετήσουν στην ουσία τον πολίτη, όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια να αγαπιόμαστε και να εισπράττουμε επικοινωνιακές κορώνες. Θα μου πείτε, είναι τόσο απλό να αλλάξει το χρονοδιάγραμμα των μεταφορών; Προφανώς και όχι! Αν όμως θέλουμε να έχουμε συζήτηση και διεκδικήσεις στην ουσία και όχι φούμαρα, ας την διεκδικήσουμε.

Άλλωστε όπως είπε πρόσφατα και ο  Υφυπουργός αρμόδιος για θέματα μεταφορών, Μιχάλης Παπαδόπουλος, δύο νέα τρένα ETR 470 θα μπουν σε υφιστάμενα δρομολόγια Intercity με στάση στο Λιανοκλάδι. Που είναι το θέμα λοιπόν;

Εν κατακλείδι. Ρωτήστε τον δίπλα σας. Θα τον βόλευε περισσότερο ένα δρομολόγιο που θα του δίνει την δυνατότητα να εξυπηρετήσει χωρίς άγχος τις υποχρεώσεις του, η να ταξιδέψει με το “Λευκό Βέλος” κερδίζοντας 10-15 λεπτά χρόνου αλλά πληρώνοντας παραπάνω.

Μήπως τελικά χάσαμε το δάσος και βλέπουμε το δέντρο (“λευκό βέλος”);

Ακολουθήστε το  στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Λαμία, την Στερεά Ελλάδα και όχι μόνο, στο
   
Share this Article
Posted by Lamianow.gr
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
2 Comments
  • Κάπως έτσι, με αυτό το σκεπτικό του “Δεν πειράζει, δεν έγινε τίποτα αν απαξιώνουμε τη Λαμία”, έγινε η πόλη μας χωριό. Μήπως κύριε Κατσώνη είστε εσείς αυτός που έχετε χάσει το δάσος;

  • Γνωστός τοπικός αντιπολιτευτικός μηδενιστής το έκανε σημαία στο facebook. Την ίδια στιγμή ο ίδιος δεν έχει ταξιδέψει ποτέ με τρένο αφού προτιμάει το πολυτελέστατο αυτοκίνητό του ή πρώτη θέση στο αεροπλάνο για τις Ελβετικές άλπεις. Παναγιώτη μην ανησυχείς, το λευκό βέλος δεν πάει ακόμη στα ελβετικά σαλέ. Υπομονή !

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Click to Hide Advanced Floating Content