“Έσκασε” το καλοριφέρ σε λεωφορείο – Στο νοσοκομείο 60χρονη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μια γυναίκα που επέβαινε σε λεωφορείο του ΟΑΣΘ τραυματίστηκε όταν εξερράγη το κολάρο του καλοριφέρ του οχήματος.

Το περιστατικό σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης σε λεωφορείο της γραμμής 14 στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το thestival, το καυτό νερό που κυκλοφορούσε στη σωλήνωση πετάχτηκε στα πόδια της γυναίκας με αποτέλεσμα να της προκαλέσει έγκαυμα. Η 60χρονη παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπανικολάου για να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.

Τη στιγμή του ατυχήματος στο λεωφορείο, που κινούνταν επί της οδού Γρ. Λαμπράκη, επέβαιναν περίπου 15 άτομα τα οποία πανικοβλήθηκαν όταν συνέβη το περιστατικό. Το λεωφορείο διέκοψε το δρομολόγιό του και κλήθηκε η Αστυνομία. Για το συμβάν διενεργείται προανάκριση από το Αστυνομικό Τμήμα Τούμπας – Τριανδρίας, ενώ έχει διαταχθεί πραγματογνωμοσύνη για να διαπιστωθεί η αιτία που προκάλεσε την έκρηξη.

Πηγή: thestival.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *