Το χρυσό μετάλλιο κατέκτησε στους κρίκους ο Λευτέρης Πετρούνιας, στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ενόργανης γυμναστικής που διεξάγεται στο Μονπελιέ.
Ο 25χρονος Έλληνας γυμναστής πραγματοποίησε εντυπωσιακή εμφάνιση στον τελικό του οργάνου και με 15.866 βαθμούς κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλήμα, που διεξάγεται στο Μονπελιέ.
Το ασημένιο μετάλλιο “μοιράστηκαν” ο Γάλλος Σαμίρ Αϊτ Σαϊντ και ο Ρώσος Ντενίς Αμπλιαζίν με 15.566β.




















Εύβοια: Βελτιωμένη η εικόνα της φωτιάς στην Κάρυστο – Επιχειρούν 120 πυροσβέστες και 15 εναέρια μέσα – ΦΩΤΟ και ΒΙΝΤΕΟ1 σχόλιο16



