Πρόστιμο 200.000 ευρώ από την Επιτροπή Αδειοδότησης στην Ξάνθη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το πόρισμα της Επιτροπής Αδειοδότησης για την υπόθεση της Ξάνθης ανακοίνωσε η ΕΠΟ.

Έπειτα από τη σχετική καταγγελία, αποφασίστηκε να τιμωρηθεί η ακριτική ομάδα για προσκόμιση ανακριβών στοιχείων το περασμένο καλοκαίρι, στη διαδικασία λήψης άδειας στη Super League.

Της επιβλήθηκε λοιπόν το ανώτερο πρόστιμο που προβλέπεται και φτάνει τις 200.000 ευρώ.

Αναλυτικά η απόφαση αναφέρει:

«Το Πρωτοβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας κατά τη συνεδρίασή του στις 20/01/2020 εξέτασε τον φάκελο της ΠΑΕ ΑΟ ΞΑΝΘΗ και έλαβε την ακόλουθη απόφαση:

Ανακαλεί την χορηγηθείσα με την υπ’ αριθ. 23/14.05.2019 απόφαση άδειας συμμετοχής της ΠΑΕ ΑΟ ΞΑΝΘΗ στις διοργανώσεις της Super League 1, περιόδου 2019-2020 και επιβάλλει πρόστιμο ύψους 200.000,00 ευρώ».

sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *