Ποτάμι: Η κυβέρνηση επιμένει στην παράκαμψη του ΕΣΡ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Η κυβέρνηση προχωρά σ’ αυτό που είχε σχεδιάσει από την αρχή: Να παρακάμψει το Σύνταγμα και να πάρει εκείνη την απόφαση (μέσω της πλειοψηφίας της στη Βουλή) για την προκήρυξη και τον αριθμό των τηλεοπτικών αδειών για να συνεχίσει το γνωστό νταραβέρι», υποστηρίζει σε ανακοίνωσή του το Ποτάμι.

Στην ανακοίνωση του κόμματος αναφέρεται ότι «ο πρόεδρος της Βουλής, δήλωσε μάλιστα σήμερα, ότι οι άδειες θα είναι μέχρι τέσσερις. Πολλές φαίνονται. Γιατί τέτοια απλοχεριά; Δύο κανάλια με κομματικούς φίλους-επιχειρηματίες θα ήταν αρκετά με βάση τη νοοτροπία των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ. Προφανώς για να πάμε στους τέσσερις έχουν συνυπολογίσει και τους δυο Τούρκους στους οποίους έχει υποσχεθεί κανάλια ο κ.Τσίπρας».

Η ανακοίνωση του Ποταμιού κλείνει με το υστερόγραφο: «Ας σοβαρευτούν έστω και τώρα και ας δώσουν την αρμοδιότητα για τις άδειες εκεί που ανήκει: στο ΕΣΡ ώστε να μπει τέλος σ’ ένα πρόβλημα δεκαετιών. Αυτό είναι το μόνο αρμόδιο να κρίνει τον αριθμό και τους όρους. Τα άλλα είναι εκ του πονηρού».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *