Πόσο κακό μου κάνει η ζάχαρη;

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

‘Ολοι αγαπάτε τις πάστες, τα παγωτά, τις σοκολάτες και τα αναψυκτικά! Σύμφωνα όμως με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η κατανάλωση της ζάχαρης δεν πρέπει να ξεπερνά τις 100 θερμίδες ημερησίως και αυτό γιατί η υπερβολική κατανάλωση είναι ιδιαίτερα επιβλαβής για την υγεία μας.

Η υπερβολική κατανάλωση ζάχαρης συνδέεται με την παχυσαρκία, με τις καρδιοπάθειες, με τον διαβήτη, τον καρκίνο και τα προβλήματα στο συκώτι. Σύμφωνα όμως με έρευνες μπορεί να καταστρέψει και το δέρμα μας!

  • Επιδεινώνει την ακμή καθώς προκαλεί την παραγωγή υπερβολικού σμήγματος

  • Δημιουργεί σκούρες κηλίδες στο δέρμα, στο πίσω μέρος του λαιμού και στο κάτω μέρος του μπράτσου

  • Κάνει το δέρμα μας θαμπό

  • Επιδεινώνει τις σακούλες κάτω από τα μάτια

  • Καταστρέφει το κολλαγόνο με αποτέλεσμα το δέρμα μας να χάνει την λάμψη και την ελαστικότητα του

  • Προκαλεί φλεγμονές στο δέρμα καθώς επηρεάζει τον μύκητα κάντιντα

  • Εμποδίζει και μειώνει σημαντικά την παραγωγή νέων κυττάρων, προκαλώντας έτσι ρυτίδες.

  • Οδηγεί σε πρόωρη γήρανση

Το ερώτημα τώρα είναι πώς μπορούμε να ζήσουμε χωρίς την γλυκιά γεύση της ζάχαρης;

Σύμφωνα με τους επιστήμονες η μετρημένη κατανάλωση τροφών με ζάχαρη δεν είναι επιβλαβής για τον οργανισμό μας. Μπορείτε επίσης να ικανοποιήσετε την επιθυμία σας για ζάχαρη τρώγοντας φρούτα, καθώς η φυσική ζάχαρη που περιέχουν δεν είναι βλαβερή για την υγεία μας.

πηγη-kontasou.com

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *