Πόπη Μαλλιωτάκη: Είναι τιμή μου να με αποκαλούν Κιμ Καρντάσιαν της Ελλάδας

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Δεν έχω κάνει καμία πλαστική επέμβαση στο πρόσωπό του», αποκάλυψε η Πόπη Μαλλιωτάκη.

Για τα σχόλια που δέχεται στα social media, τις πλαστικές επεμβάσεις και τη Μαρίνα Σταυράκη, μίλησε χθες το βράδυ (19.09.2024) στην κάμερα της εκπομπής «Happy Day» η Πόπη Μαλλιωτάκη.

«Έχω ακούσει ότι με αποκαλούν Κιμ Καρντάσιαν της Ελλάδας. Είναι τιμή μου να με παρομοιάζουν με μία τόσο μεγάλη σταρ», είπε αρχικά η γνωστή τραγουδίστρια.

«Την αγαπώ πάρα πολύ. Είναι μια αξιόλογη και πάρα πολύ μορφωμένη γυναίκα. Νιώθω ευλογία που κάνω παρέα μαζί της, είπε για την Μαρίνα Σταυράκη.

«Πόσα ψυχολογικά πρέπει να έχεις να βλέπεις δύο γυναίκες να βγαίνουν, να διασκεδάζουν και να βγάζεις τόση χολή;», δήλωσε σε ερώτηση που τους έκαναν οι δημοσιογράφοι για το πως βλέπει τα άσχημα σχόλια που δέχθηκε για την έξοδό της με την φίλη της Μαρίνα Σταυράκη.

Σχετικά με τις πλαστικές επεμβάσεις η Πόπη Μαλλιωτάκη αρχικά είπε πως πλήττει και βαριέται.

«Αυτά τα ακούω συνέχεια, δεν είναι ότι τα ακούω τώρα μόνο, αλλά χρόνια. Δεν έχω κάνει τίποτα στο πρόσωπό μου, πραγματικά. Δεν ξέρω από πού τους έχει βγει και το λένε αυτό».

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *