ΠΓΔΜ: Την “έκανε” για Ουγγαρία ο Γκρούεφσκι για να αποφύγει την σύλληψη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στην Ουγγαρία διέφυγε ο πρώην πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ, Νίκολα Γκρούεφσκι, όπου ζήτησε πολιτικό άσυλο, όπως έγραψε ο ίδιος στον προσωπικό λογαριασμό στο facebook.

«Τις τελευταίες ημέρες έχω λάβει αναρίθμητες απειλές για τη ζωή μου. Τώρα είμαι στη Βουδαπέστη όπου και ζήτησα πολιτικό άσυλο από τις ουγγρικές Αρχές. Θα παραμείνω πάντα πιστός στην υπόθεση της Μακεδονίας και ποτέ δεν θα την εγκαταλείψω» έγραψε ο κ. Γκρούεφσκι.

Όπως είναι γνωστό, όλα τα προηγούμενα χρόνια που ήταν πρωθυπουργός της ΠΓΔΜ και το κόμμα του βρισκόταν στην εξουσία, διατηρούσε στενούς δεσμούς με τον πρωθυπουργό της Ουγγαρίας, Βίκτορ Όρμπαν.

Χθες, η αστυνομία της ΠΓΔΜ εξέδωσε ένταλμα σύλληψης σε βάρος του κ. Γκρούεφσκι για έκτιση ποινής φυλάκισης δύο ετών και τον αναζητά στη χώρα, ωστόσο όλες οι προσπάθειες να τον εντοπίσει απέβησαν άκαρπες.

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *