Πάτρα: Γαύροι βγήκαν στη… στεριά στον Ψαθόπυργο

lamianow
lamianow
Απόlamianow

Γαύρους γέμισε ο Ψαθόπυργος στην Πάτρα το μεσημέρι της Τρίτης. Τα ψάρια εμφανίσθηκαν σε αγέλη ξαφνικά ενώ υπερπήδησαν έξω από το νερό και βρέθηκαν εκτεθειμένα στην τσιμεντένια προβλήτα που βρίσκεται στο σημείο. 

Όσοι είδαν τα ψάρια δεν πίστευαν στα μάτια τους, ενώ με ότι είχαν εύκαιρο, από λεκάνες μέχρι απόχες, επιδόθηκαν στο «μάζεμα» του γαύρου.

Όσο για την αιτία που αυτό το περιστατικό συνέβη στο Ψαθόπυργο, πολίτες κάνουν λόγο πως τους γαύρους κυνηγούσαν κοπάδια μεγάλων ψαριών.

image
image

Φωτό: tempo24.gr
Πηγή: patrisnews.com

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *