Παρέμβαση Μέρκελ στον Ερντογάν μετά τους… τουρκικούς “τσαμπουκάδες”

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Αξημέρωτα ανακοινώθηκε από την τουρκική προεδρία η τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν η Άνγκελα Μέρκελ με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.

Μετά τις ΗΠΑ και η Γερμανία προσπαθεί να κάνει τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να… ησυχάσει και να σταματήσει τις προκλήσεις στην ανατολική Μεσόγειο. Αυτή τη φορά το τηλέφωνο “σήκωσε” η Άνγκελα Μέρκελ.

Σχεδόν… αξημέρωτα, στις 07:10 το πρωί τη Τετάρτης (22.07.2020), η τουρκική προεδρία ανακοίνωσε ότι ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν είχε τηλεφωνική επικοινωνία με την καγκελάριο της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ.

Επισήμως, όπως μετέδωσε ο ανταποκριτής του ΣΚΑΙ στην Τουρκία Μανώλης Κωστίδης, η τουρκική προεδρία ανακοίνωσε ότι Ερντογάν και Μέρκελ συζήτησαν για την κατάσταση στη Λιβύη. Ωστόσο, σημείωσε, το τηλεφώνημα της καγκελαρίου (που είτε έγινε αργά το βράδυ είτε νωρίς το πρωί) έρχεται μόλις λίγες ώρες μετά την επίσκεψη του υπουργού Εξωτερικών της Γερμανίας, Χάικο Μάας στην Αθήνα, όπου ενημερώθηκε για τις εξελίξεις στην περιοχή και από τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη.

Πηγή: newsit. gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *