ΠΑΟΚ-Άγιαξ άνοιξαν διάλογο στο Twitter και έδωσαν ραντεβού στους ομίλους του Champions League!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

ΠΑΟΚ-Άγιαξ: Η σπουδαία πρόκριση του ΠΑΟΚ επί της Μπενφίκα μετά το χθεσινό (15/9) 2-1 στην Τούμπα, έκανε χαρούμενο ακόμη μια γνώριμη στον «δικέφαλο» ευρωπαϊκή ομάδα. Ο λόγος φυσικά για τον Άγιαξ, ο οποίος όπως και οι «Αετοί της Λισσαβόνας» βρίσκονται συχνά πυκνά στον δρόμο των «ασπρόμαυρων».

Τι ακριβώς συνέβη όμως; Μετά τον αποκλεισμό της Μπενφίκα ο «Αίαντας» Ολλανδοί «σκαρφάλωσαν» στο 2ο γκρουπ δυναμικότητας της του Champions League κι έτσι μπορεί να βρεθούν στο δρόμο του Ολυμπιακού. Εφόσον φυσικά οι νταμπλούχοι Ελλάδας αποκλείσουν το νικητή του ζευγαριού Ομόνοια-Ερυθρός Αστέρας.

Έτσι μετά το τέλος του ματς και την ανάρτηση του ΠΑΟΚ στο Twitter, ο Άγιαξ ευχαρίστησε τους Θεσσαλονικείς και ανέφερε πως υπάρχει ακόμη ένας γύρος και μετά θα… ξανασυναντηθούν!

Από την πλευρά του ο «δικέφαλος» σήκωσε το… γάντι κι ανταπέδωσε με χιούμορ, εκφράζοντας επίσης την ευχή ώστε οι δύο ομάδες να τα πουν πλέον στους ομίλους του Champions League!

ΠΑΟΚ-Άγιαξ: Δείτε παρακάτω τη φοβερή στιχομυθία

 

 

πηγή: sportime.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *