Πανό των οπαδών του Ολυμπιακού κατά του Ιβάν Σαββίδη ζήτησε να «κατέβει» ο Κομίνης

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένα προκλητικό πανό, που «ανέβασαν» οπαδοί του Ολυμπιακού, ήταν ο λόγος για την καθυστέρηση της έναρξης του δευτέρου ημιχρόνου στο ντέρμπι με τον ΠΑΟΚ, με τον Κομίνη να ζητάει να κατέβει. Ο διαιτητής του ντέρμπι ανάμεσα σε Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ, Γιώργος Κομίνης, ζήτησε να «κατέβει» ένα προκλητικό πανό των «ερυθρόλευκων» οπαδών κατά του Ιβάν Σαββίδη, για αυτό και καθυστέρησε η σέντρα στο δεύτερο ημίχρονο.

Γύρω στο 65′, μάλιστα, το πανό «ανέβηκε» ξανά, με τον Κομίνη να διακόπτει το παιχνίδι και να λέει προς τους ανθρώπους του Ολυμπιακού: «Μία ακόμη φορά και θα το διακόψω τελείως. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτό το πράγμα».

Με μήνυμα γραμμένο στα ρωσικά, το πανό ανέφερε: «Θάνατος στον Ιβάν Σαββίδη».

πηγη-sportfm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *