Π. Στασινός: “Εγκαταλελειμμένα τα 4.5 τελευταία χρόνια Ισιαδάκι, Χαλκιοπούλειο και Λόφος Μιχαήλ και Γαβριήλ…” [video]

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τοποθέτηση σχετικά με την αξιοποίηση των ελεύθερων χώρων Πρασίνου στη Λαμία και την ανάπλαση στο Ισιαδάκι – που έρχεται προεκλογικά μόλις 3 μήνες πριν τις εκλογές- έκανε στο δημοτικό συμβούλιο ο Παναγιώτης Στασινός, υποψήφιος δήμαρχος Λαμίας. Ο κ. Στασινός έστρεψε τα βέλη του στη νυν δημοτική αρχή τονίζοντας πως: “… τα τελευταία 4.5 χρόνια το Ισιαδάκι και μαζί με το Χαλκιοπούλειο και τον Λόφο Μιχαήλ και Γαβριήλ καταδεικνύουν πως η αξιοποίηση των ελεύθερων χώρων Πρασίνου στη Λαμία δεν αποτέλεσαν προτεραιότητες για την δημοτική αρχή Σταυρογιάννη”.


“Ο ιδιαίτερος και μοναδικός χώρος πρασίνου,άθλησης και αναψυχής είναι εντελώς εγκαταλελειμμένος τα τελευταία 4.5 χρόνια και μαζί με το Χαλκιοπούλειο και τον Λόφο Μιχαήλ και Γαβριήλ καταδεικνύουν πως η αξιοποίηση των ελεύθερων χώρων Πρασίνου στη Λαμία δεν αποτέλεσαν προτεραιότητες για την δημοτική αρχή Σταυρογιάννη αλλά κατέδειξαν απαξίωση και πλήρη εγκατάλειψη”.

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο
  • Έχει δίκαιο ο Στασινός. Εγκατάλειψη και αδιαφορία. Όπως και με τις παιδικές χαρές. Τα λέγαμε, τα ξαναλέγαμε, 9 ο μήνας…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *