OXI από τους μαθητές της Υπάτης! (εικόνες)

LamiaNow News

Τη γιορτή του σχολείου τους για την επέτειο του ΟΧΙ πραγματοποίησαν σήμερα οι μαθητές της Υπάτης ενώ ετοιμάζονται για την αυριανή παρέλαση. Το σχολείο που τελεί υπό κατάληψη άνοιξε για λίγο σήμερα και αμέσως μετά την παρέλαση το λουκέτο επιστρέφει.

Μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν να φωνάζουν όχι στην απόφαση του υπουργείου παιδείας να κλείσει το τμήμα ανθρωπιστικών σπουδών, αφήνοντας “άστεγες” τρεις μαθήτριες που εν μέσω σχολικής χρονιάς καλούνται να εγκαταλείψουν το λύκειο Υπάτης και να αναζητήσουν αντίστοιχο τμήμα σε σχολείο της Λαμίας.

ypati

ypati2

ypati3

Ανάλογο πρόβλημα αντιμετωπίζουν και οι μαθητές του Μοσχοχωρίου και του Νέου Μοναστηρίου.

Τη Δευτέρα οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν με παράσταση διαμαρτυρίας στην Αθήνα έξω από το υπουργείο Παιδείας.

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *