Όταν ο Γιώργος Νταλάρας έπαιζε ροκ με τους Πουλικάκο – Πολύτιμο (ΒΙΝΤΕΟ)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ο Γιώργος Νταλάρας, χρόνια πριν ξεκινήσει να ερμηνεύει λαϊκά τραγούδια, έπαιζε κιθάρα στο συγκρότημα των Crazy Boys, μαζί με τους Δημήτρη Πουλικάκο και Δημήτρη Πολύτιμο. Η επανένωσή τους ήταν εντυπωσιακά «ηλεκτρισμένη».

Ο Γιώργος Νταλάρας κυκλοφόρησε πρόσφατα την ‘κασέτα’ των ζωντανών ερμηνειών του σε θρυλικά – αλλά και νέα- λαϊκά τραγούδιαμ με αφορμή σχετική ενέργεια του ραδιοφωνικού σταθμού ‘Μελωδία’, ενώ λίγους μήνες πριν είχε συνεργαστεί και με τον Νάτσο Σοτομαγιόρ, σε μια εντυπωσιακή ηχογράφηση, που «γεφύρωνε» την electronica με την παραδοσιακή μουσική. Αρκετές δεκαετίες πριν καταξιωθεί μέσα από τους μουσικούς πειραματισμούς του, ο δημοφιλής ερμηνευτής/συνθέτης έπαιζε ηλεκτρική κιθάρα με ένα ανερχόμενο σχήμα, σε μπουάτ της της Πλάκας.

Μέσα από ένα υπέροχο σύντομο απόσπασμα από ντοκιμαντέρ της κρατικής τηλεόρασης της δεκαετίας του `80, που «σώθηκε» από το κανάλι «Άγονη Γραμμή» στο YouTube. βλέπουμε τον Γιώργο Νταλάρα και τους Δημήτρη Πουλικάκο – Δημήτρη Πολύτιμο, να παίζουν το κομμάτι ‘Apache’. Ο Νταλάρας κρατάει μια ηλεκτρική κιθάρα Fender Stratocaster και σολάρει εντυπωσιακά. Το ροκ δεν ξεχνιέται ποτέ.

Πηγή: news247.gr

 

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *