Οπαδοί ζητάνε κάλυψη του 30% των θέσεων στα στάδια

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι οπαδοί της Λοκομοτίβ Πλόβντιβ, εν όψει της επανάληψης του πρωταθλήματος, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Ιουνίου, ζήτησαν από την βουλγαρική ομοσπονδία ποδοσφαίρου, να τους επιτρέψει την είσοδο στο γήπεδο, έστω σε μικρότερο αριθμό από το κανονικό.

Σε σχετική ανακοίνωση τους, οι φίλαθλοι του συλλόγου ζητούν την κάλυψη του 30% των θέσεων σύμφωνα με τους κανονισμούς για τις αποστάσεις ασφαλείας και όλα τα άλλα μέτρα για τον κορονοϊό. Όχι τυχαίο ποσοστό, δεδομένου ότι είναι αυτό που προβλέπεται για θέατρα, κινηματογράφους και άλλα μέρη όπου πραγματοποιούνται παραστάσεις σε εσωτερικούς χώρους.

Με αυτόν τον τρόπο -επισημαίνουν οι φίλαθλοι στην ανακοίνωσή τους- αφ΄ενός οι σύλλογοι θα έχουν έσοδα από τα εισιτήρια και αφ΄ ετέρου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθούν την αγαπημένη τους ομάδα.

πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *