Ολυμπιακός: Ο Νικοπολίδης πήρε την Κ19 και έφυγε από φιλικό ματς λόγω έντασης στο γήπεδο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Την απόφαση να πάρει την ομάδα του και να αποχωρήσει από την φιλική αναμέτρηση με τον Εθνικό πήρε ο προπονητής της Κ19 του Ολυμπιακού, Αντώνης Νικοπολίδης. Το ματς, που διεξαγόταν σήμερα (6/9) σε γήπεδο δίπλα από το ΣΕΦ, πήρε άσχημη τροπή καθώς μετά το γκολ που έδωσε το προβάδισμα στον Ολυμπιακό, έγινε πολύ σκληρό.

Η σταγόνα που φέρεται πως “ξεχείλησε” το ποτήρι ήταν ένα χτύπημα εκτός φάσης σε παίκτη του Ολυμπιακού, ενώ νωρίτερα οι άνθρωποι του Εθνικού είχαν διαμαρτυρηθεί στον διαιτητή για σκληρό παιχνίδι από πλευράς των ‘ερυθρόλευκων”. Η κατάσταση σε αυτό το σημείο όμως φέρεται πως πήγε να ξεφύγει, με ένταση να επικρατεί ανάμεσα στους δύο πάγκους και τελικώς τον Αντώνη Νικοπολίδη να παίρνει την ομάδα του και να αποχωρεί θέλοντας να προλάβει εκτεταμένες καταστάσεις έντασης που τυχόν θα μπορούσαν προκληθούν.

πηγή: newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *