Ολυμπιακός: «Χρυσό» πριμ Μαρινάκη: 1 εκατ. ευρώ κάθε νίκη στο Τσάμπιονς Λιγκ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Πολύ υψηλά πριμ περιμένουν τους παίκτες του Ολυμπιακού για κάθε νίκη τους στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ, αλλά και σε περίπτωση πρόκρισης, είτε στην επόμενη φάση, είτε στο Γιουρόπα Λιγκ.

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης είχε συνάντηση τη Δευτέρα (19/10) με τους αρχηγούς των Πειραιωτών (Παπαδόπουλος, Βαλμπουενά, Φορτούνης, Μπουχαλάκης, Ελ Αραμπί), για να συζητηθούν τα πριμ που θα λάβουν οι παίκτες τη φετινή σεζόν, ενόψει της έναρξης των ευρωπαϊκών τους υποχρεώσεων, απόψε με τη Μαρσέιγ.

Εκεί ο ισχυρός άνδρας των “ερυθρολεύκων” τους ενημέρωσε ότι για κάθε νίκη στο Τσάμπιονς Λιγκ οι παίκτες του Ολυμπιακού θα μοιράζονται το ποσό του 1 εκατ. ευρώ!

Πολύ υψηλό και το πριμ πρόκρισης στους “16” της διοργάνωσης, το οποίο θα φέρει ακόμη 3 εκατ. ευρώ, ενώ το μισό προβλέπεται εφόσον οι πρωταθλητές συνεχίσουν στο Γιουρόπα λιγκ.

πηγή: SDNA

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *