Όλυμπος: Το συγκινητικό «ευχαριστώ» τραυματισμένου ορειβάτη στους πυροσβέστες που του έσωσαν τη ζωή

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Αίσιο τέλος είχε η μεταφορά τραυματισμένου ορειβάτη από το καταφύγιο Σπήλιου Αγαπητού στις 21 και 22 Σεπτεμβρίου, σε μια από τις πολλές επιχειρήσεις διάσωσης της πυροσβεστικής στον Όλυμπο την τρέχουσα ορειβατική περίοδο και όχι μόνον.

Ο Παναγιώτης Μπαλέζος σε μια συγκινητική επιστολή προς τα στελέχη της Πυροσβεστικής που πραγματοποίησαν επιτυχώς την επιχείρηση διάσωσής του ευχαριστεί για όσα έκαναν ώστε να μεταφερθεί στο ελικοδρόμιο του Ολύμπου και από εκεί με αερομεταφορά στο νοσοκομείο της Λάρισας.

«Αισθάνομαι την ανάγκη να εξάρω την υπέρμετρη προσπάθειά τους γιατί πρωτίστως με ηρέμησαν από το σοκ που είχα υποστεί και μου εξήγησαν με σαφήνεια την πορεία των επόμενων ενεργειών αφού είχα υποστεί κάταγμα στο ισχίο», αναφέρει ο διασωθείς ορειβάτης και προσθέτει: «η οργανωμένη μετακίνησή μου με έκανε να συνειδητοποιήσω ότι οι πυροσβέστες επιτελούν λειτούργημα και είναι πλήρως ταγμένοι στο καθήκον που τους έχει ανατεθεί από την υπηρεσία τους».

Παράλληλα επισημαίνει πως «η υπέροχη χημεία, το χιούμορ και η αλληλοκάλυψη τους ανέβασαν την ψυχολογία μου και με έκαναν να αισθανθώ σίγουρος για το αίσιο τέλος της περιπέτειάς μου».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *