Επεισοδιακό ήταν το φινάλε στο παιχνίδι της Ντουμπάι BC με τον Ολυμπιακό στο Ντουμπάι.
Μετά το φινάλε της παράτασης και την ήττα με 108-98 για τον Ολυμπιακό οπαδός έβρισε τον Γιώργο Μπαρτζώκα στα ελληνικά και εκείνος ανέβηκε στην εξέδρα για να ζητήσει εξηγήσεις.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ήταν οπαδός του Παναθηναϊκού και φώναζε συνεχώς στον Μπαρτζώκα από την αρχή του αγώνα. Τα πνεύματα ηρέμησαν γρήγορα μετά και από την επέμβαση των ανθρώπων ασφαλείας.






























Ξέρουμε ποιοι είναι εδώ και τόσα χρόνια ολυμπιακός αυτή είναι η ξεφτίλες
εδώ βγάλατε ανακοίνωση εσείς εναντίον του Μπαρτζώκα , όταν σας εβρίζε ο Πρόεδρος σας ή όταν έβριζε την οικογένεια του Σπανούλη δεν σας είδα να μιλάτε….. μπεεεεεεεεεεεεεε……
είναι κ των ημερών. Μπαρτζοκερ. Μεγάλος τσαρλατάνος. Αλλά σας έχει κάνει η προεδραρα ο DPG να βλέπετε εφιάλτες!!!
χα…χα…εδώ γελάμε , αλλά να μου πεις εδώ βγάλατε ανακοίνωση συγνώμης προς τον Τούρκο για το πανό της Κύπρου ή σας είπε βρίστε τον ΠΑΟ και όχι την Τουρκία και κάνατε τουμπεκί ψιλοκομμένο , πόσο πιο χαμηλά…..