Οι GMs του ΝΒΑ… μίλησαν: Κορυφαίος παίκτης εκτός ΝΒΑ ο Σάσα Βεζένκοφ!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το καλοκαίρι του 2024, ο Σάσα Βεζένκοφ πήρε τη μεγάλη απόφαση να αφήσει το ΝΒΑ και να επιστρέψει στην Ευρώπη και τον Ολυμπιακό, μετά την παρουσία του για μια σεζόν στους Σακραμέντο Κινγκς.

Παρά το γεγονός πως δεν μπόρεσε να καθιερωθεί στο κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου, ο 30χρονος σούπερ σταρ των «ερυθρόλευκων» βλέπει ακόμη να… περνά η μπογιά του στην άλλη άκρη του Ατλαντικού!

Συγκεκριμένα, οι GMs του ΝΒΑ κλήθηκαν να απαντήσουν σε διάφορα ερωτήματα αναφορικά με την έναρξη της νέας σεζόν. Μεταξύ άλλων, ερωτήθηκαν και για το ποιος είναι ο κορυφαίος παίκτης που αγωνίζεται εκτός της λίγκας.

Το 44% των General managers έδωσε την ψήφο του στον Βεζένκοφ, την στιγμή που πέρσι είχε αναδειχθεί και πάλι ως ο καλύτερος με ποσοστό 30%! Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Άιζακ Μπόνγκα και Τσέντι Όσμαν του Παναθηναϊκού με 10%, με τους Νίκολα Μίροτιτς, Κέντρικ Ναν και Έντι Ταβάρες να ακολουθούν με 7%!

Να σημειωθεί πως ψήφους έλαβαν ακόμη και οι Φουρνιέ, Λάιλς, Μίτσιτς, Μαλεντόν και Μουούρινεν!

Το Top-5:

1. Σάσα Βεζένκοφ – 44%
2. Άιζακ Μπόνγκα – 10%
3. Τσέντι Όσμαν – 10%
4. Νίκολα Μίροτιτς – 7%
5. Κέντρικ Ναν – 7%
6. Έντι Ταβάρες – 7%

sport-fm.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *