Ο Ολυμπιακός δήλωσε συμμετοχή στην Α2

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι «ερυθρόλευκοι» ενημέρωσαν την ΕΟΚ για την δήλωσή τους στο πρωτάθλημα της Α2.


Ο Ολυμπιακός λίγο πριν εκπνεύσει η διορία της ΕΟΚ, έστειλε e-mail με το οποίο ενεργοποίησε τη συμμετοχή της ομάδας στο πρωτάθλημα της Α2.  Οι «ερυθρόλευκοι» αρχικά διασφάλισαν πως δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα ως εταιρεία, πως το ΑΦΜ θα παραμείνει ενεργό έτσι ώστε να μπορούν να λειτουργούν κανονικά στην Euroleague που τους ενδιαφέρει.

Η επιστολή αναφέρει: 

«Κύριοι,

Με την παρούσα, επισυνάπτουμε τη δήλωση συμμετοχής στο Πρωτάθλημα της Α2 Εθνικής Κατηγορίας Ανδρών της περιόδου 2019-2020.

Παρακαλούμε όπως μας επιστρέψετε την παρούσα επιστολή μέσω φαξ με δικόσ ας αριθμό πρωτοκόλλου για την παραλαβή.

Με εκτίμηση,

Για την ΚΑΕ Ολυμπιακός

Γ. Σκινδήλιας

Αντιπρόεδρος».

gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *