«Ντόπαραν» τους παίκτες οι οπαδοί της Ντιναμό Δρέσδης με καπνογόνα έξω από το ξενοδοχείο (pic)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η Ντιναμό Δρέσδης είναι η μοναδική ομάδα της δεύτερης κατηγορίας πρωταθλήματος στη Γερμανία, η οποία δεν έχει ξεκινήσει τις αγωνιστικές της υποχρεώσεις. Κι αυτό εξαιτίας των τριών θετικών κρουσμάτων κορονοϊού που βρέθηκαν στην ομάδα.

Από τις 9 Μαΐου, ποδοσφαιριστές και μέλη του συλλόγου έχουν κλειστεί σε καραντίνα σε ξενοδοχείο, ώστε να μην υπάρχει επαφή με τον έξω κόσμο ενώ όπως ήταν λογικό η ομάδα δεν έδωσε τα προγραμματισμένα παιχνίδια κόντρα σε Αννόβερο και Γκρόιτερ Φιρτ.

Μετά από ένα μεγάλο διάστημα καραντίνας, η ομάδα επιστρέφει στη δράση σήμερα, δίνοντας τον πρώτο της αγώνα μετά την επανέναρξη κόντρα στην Στουτγκάρδη (31/05, 14:30) και οι οπαδοί της Ντιναμό Δρέσδης, θέλησαν να εμψυχώσουν τους ποδοσφαιριστές, πριν το μεγάλο ματς.

Ετσι, το βράδυ του Σαββάτου (30/05) έστησαν πάρτι με καπνογόνα και συνθήματα «ντοπάροντας» ψυχολογικά την ομάδα, ώστε να πάρει τη νίκη.

 

πηγή: gazzetta.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *