Νοσοκομείο Λαμίας: Χωρίς εκπροσώπηση στη Διοίκηση οι εργαζόμενοι / Αντιδρά το Σωματείο – BINTEO

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η μη ενσωμάτωση των αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων στο νέο Δ.Σ του Γ.Ν. Λαμίας έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις από την πλευρά του Σωματείου εργαζομένων που θεωρεί άδικη και μη δημοκρατική την συγκεκριμένη απόφαση. «Το συγκεκριμένο θέμα έχει παρουσιαστεί κ σε άλλα νοσοκομεία πανελλαδικά. Το Σωματείο Εργαζομένων Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας διερευνά τρόπους ώστε να αντιμετωπίσει το θέμα θεσμικά ενώ ταυτόχρονα δρομολογεί όλες τις σύννομες δυνατότητες αντίδρασης μέχρις ότου αλλάξει η άδικη απόφαση» δηλώνει στην εκπομπή του Lamianow.gr στο Radio Lamia o πρόεδρος του Σωματείου Βαγγέλης Οικονόμου κάνοντας λόγο για κατάφορη παραβίαση των εργασιακών τους δικαιωμάτων. Σε μια εποχή μάλιστα που οι εργαζόμενοι στα Νοσοκομεία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Στο μεταξύ ομαλά συνεχίζεται η διαδικασία του εμβολιασμού κατά του covid 19 στο Νοσοκομείο Λαμίας με προτεραιότητα στο νοσηλευτικό προσωπικό.

οικονομου1 1

Δείτε και ακούστε όλη την συνέντευξη του κ. Οικονόμου στην εκπομπή “ΜAGAZINO” του Lamianow στο ΡΑΔΙΟ Λαμία 

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *