Νεκρός ΕΠΟΠ στο στρατόπεδο που υπηρετούσε στην Αλεξανδρούπολη – Τραυματίστηκε θανάσιμα με το υπηρεσιακό τυφέκιο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τον θάνατο ενός 46χρονου ΕΠΟΠ που υπηρετούσε σε μονάδα της Αλεξανδρούπολης ανακοίνωσε το Γενικό Επιτελείο Στρατού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΓΕΣ ο 46χρονος επιλοχίας τραυματίστηκε θανάσιμα με υπηρεσιακό τυφέκιο, ευρισκόμενος εντός του στρατοπέδου.

Ο στρατιωτικός εντοπίστηκε νεκρός σήμερα τα ξημερώματα ενώ οι συνθήκες του θανάτου του διερευνώνται.

Η ανακοίνωση του ΓΕΣ για τον θάνατο του 46χρονου ΕΠΟΠ
Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώνεται ότι, κατά τις πρωινές ώρες του Σαββάτου 01 Μαρτίου 2025, o ΕΠΟΠ Επιλοχίας (ΔΒ) Σ.Σ., ο οποίος υπηρετούσε σε Μονάδα της Αλεξανδρούπολης, 46 ετών, τραυματίστηκε θανάσιμα με υπηρεσιακό τυφέκιο, ευρισκόμενος εντός του Στρατοπέδου.

Τα αίτια του συμβάντος διερευνώνται αρμοδίως.
Το Γενικό Επιτελείο Στρατού εκφράζει τα ειλικρινή του συλλυπητήρια στους οικείους του

TAGGED:
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *