Νεκρή 51χρονη που έπεσε στο κενό από τον δεύτερο όροφο του υπουργείου Τουρισμού

Lamianow.gr

Μια 51χρονη γυναίκα έχασε τη ζωή της το πρωί της Δευτέρας (20/4), όταν, υπό συνθήκες που παραμένουν αδιευκρίνιστες, έπεσε από τον δεύτερο όροφο του Υπουργείου Τουρισμού.

Το τραγικό περιστατικό σημειώθηκε στις 8:35 το πρωί.

Στο σημείο έσπευσε άμεσα ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο παρέλαβε τη γυναίκα και τη μετέφερε στον Ευαγγελισμό, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός της.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εξετάζεται το ενδεχόμενο της αυτοχειρίας.

Οι αρμόδιες αρχές διερευνούν τις ακριβείς συνθήκες κάτω από τις οποίες συνέβη το περιστατικό.

πηγη protothema

Share This Article
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *