Μπλόκο σε 57 κιλά κάνναβης στην Θεσπρωτία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Μετά από πολύ καιρό ύφεσης, λόγω των μέτρων για τη μη διάδοση του κορωνοϊού, φαίνεται πως άρχισε ξανά το αλισβερίσι μεγάλων ποσοτήτων ναρκωτικών από την Αλβανία προς την Ελλάδα. Η πρώτη απόπειρα εισαγωγής, όμως, ματαιώθηκε στη Θεσπρωτία.

Οι αστυνομικοί της Δίωξης Ναρκωτικών Ηγουμενίτσας επαγρυπνούσαν έχοντας πληροφορίες ότι θα μεταφερόταν ένα σημαντικό φορτίο κάνναβης μέσω της ελληνοαλβανικής μεθορίου και έκαναν στοχευμένους ελέγχους σε αυτοκίνητα που κινούνταν στην Σαγιάδα της Θεσπρωτίας. Μεταξύ αυτών που σταμάτησαν, ήταν ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν οι δύο Έλληνες.

Κατά την έρευνα που έκαναν στον χώρο των αποσκευών του οχήματος, οι αστυνομικοί βρήκαν 19 δέματα με ακατέργαστη κάνναβη συνολικού βάρους 56 κιλών και 900 γραμμαρίων και πέρασαν χειροπέδες στους επιβάτες, που οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Θεσπρωτίας και τους ασκήθηκε δίωξη για εισαγωγή, μεταφορά και διακίνηση ναρκωτικών στη χώρα σε βαθμό κακουργήματος, ενώ κατασχέθηκαν το αυτοκίνητο ιδιοκτησίας του οδηγού και 150 ευρώ.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *