Μόνοι τους σε ένα τραπέζι Μητσοτάκης και Ερντογάν – Δείπνησαν υπό τους ήχους της Φραγκοσυριανής

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Το δείπνο έγινε μέσα σε ευχάριστο κλίμα και μάλιστα, όπως μετέδωσε ο ανταποκριτής του ΣΚΑΙ από την Άγκυρα, Μανώλης Κωστίδης, ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάθισαν μόνο οι δύο τους σε ένα τραπέζι μαζί με τον διερμηνέα.

Οι δυο ηγέτες συνομιλούσαν συνεχώς, ωστόσο κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι ακριβώς συζήτησαν.

Οι υπουργοί Εξωτερικών, Γεραπετρίτης και Φιντάν μαζί με τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο κάθισαν σε άλλο τραπέζι.

Η ορχήστρα έπαιζε οθωμανική μουσική και προς τιμήν της ελληνικής αντιπροσωπείας έπαιξαν κάποια αγαπημένα ελληνικά τραγούδια, όπως η «Φραγκοσυριανή», «Όλοι οι ρεμπέτες του ντουνιά», «Αποβραδίς ξεκίνησα», κ.α.

Στο δείπνο σερβιρίστηκαν λαδερές αγκινάρες, κεμπάπ με φυστίκι, παϊδάκια, φρέσκα κουκιά, ντολμαδάκια και άλλα.

Πλούσιο ήταν και το επιδόρπιο που εκτός από μπακλαβά και χαλβά περιλάμβανε και καζάν ντιπί. 

Ο δημοσιογράφος μετέφερε και τις εντυπώσεις από το μεγαλειώδες Λευκό Παλάτι, που στην πραγματικότητα είναι ένα τεράστιο συγκρότημα, λέγοντας πως ακόμα και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μόλις μπήκε στο γραφείο του Ερντογάν κοιτούσε γύρω γύρω και έμοιαζε εντυπωσιασμένος. 

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *